Waywer

Projekt zakłada zbudowanie platformy umożliwiającej sprawną komunikację serwisową klientów. Tworzone są dwa warianty obsługi klienta – gdy jest on zapraszany na spotkanie w placówce serwisowej firmy oraz sytuacji, gdy serwisant z firmy lub podwykonawca przyjeżdża i naprawia sprzęt u klienta. Budowana jest platforma umożliwiająca sprawne obsłużenie procesu – od pozyskania informacji w kanale call center lub www przez umówienie wizyty i kolejkowanie klienta, po obsługę poserwisową związaną z zebraniem informacji o jakości wykonanej usługi, monitorowaniem klienta po serwisie oraz przekazanie informacji pozwalających obniżyć ryzyko konieczności wykonania kolejnej naprawy. Wytworzony produkt będzie pozwalał na automatyzację komunikacji z systemami firm przez uniwersalne API wewnętrzne. Zbudowana będzie funkcjonalność umożliwiająca komunikację za pomocą MMS i QR kodów jako kanałów umożliwiających dostarczenie treści finalnym odbiorcom oraz komponenty umożliwiające zarządzanie kalendarzem. Jako prace implementacyjne, wytworzone zostaną treści, które zostaną zaimplementowane w wytworzonej platformie oraz przetestowane.

Autor projektu: Julie Gemser
E-mail: julia.gemser@waywer.com