Arahub

Projekt ARAHUB jest odpowiedzialny za kreowanie trendów w reklamie zewnętrznej DOOH. Dzięki swojej technologii i przy współpracy z partnerami na rynku reklamy jest w stanie wdrażać technologię jutra. Dzięki poniższym elementom będzie można zrewolucjonizować rynek reklamy DOOH na świecie. Projekt składa się z kilku elementów: 1.Stworzenie platformy do automatycznego zamawiania treści na nośnikach DOOH (DigitaOut Of Home), dzięki której będzie można bardzo szybko zamówić i ocenić kampanię reklamową prowadzoną na www. nośnikach reklamowych. Jest to odpowiedź na potrzebę rynku i domów mediowych, żeby szybciej i bardziej precyzyjnie zamawiać kampanię reklamowe w DOOH. 2.Uruchomienie i integracja rozwiązania ARAHUB na ekranach DOOH. Dzięki temu, możliwe będzie wdrożenie i analiza działania platformy z pkt. 1. System ARAHUB pozwoli na analizę i dostarczenie niezbędnych danych do działania platformy.3.Stworzenie kontentu na potrzeby właścicieli ekranów LED. Przygotowanie i realizacja materiałów do emisji poszczególnych kampanii reklamowych dla poszczególnych klientów. Kontent składał się będzie z kilku różnych form tj. interaktywne spoty HTML5, czy dynamicznie zmieniające się video. W projekcie ARAHUB używana jest technologia głębokiej analizy danych przy użyciu technologii Machine Learning i AI. Przewagą naszego systemu będzie możliwość integracji z różnym oprogramowaniem do emisji materiałów na nośnikach DOOH tj. Magie Info, SCALA, Broadsign i inne.

Autor projektu: Łukasz Przebinda
E-mail:l.przebinda@myled.pl